četvrtak, 8. prosinca 2011.

Potraga za novim trenerom

Potraga za novim trenerom krenula je s posljednjim sučevim zviždukom, a ubrzo su se iskristalizirali najizgledniji kandidati, i to oni isti koji se spominju (i vraćaju) već godinama. Jedan od neuništivih je i Ćiro Blažević, jedini trener koji je s Dinamom osvojio čak pet trofeja. Posljednji put na maksimirskoj klupi sjedio je 2003. kada je osvojio naslov prvaka, a trenutno je u Iranu, gdje se vratio 10 godina nakon što je otišao s kormila tamošnje reprezentacije. Trener je Mes Kermana, momčadi koju je izvukao iz zone ispadanja, ali koja je još uvijek udaljena samo dva boda.

Jako me obradovalo što sam čuo da velik postotak javnosti želi moj povratak. Narod mi je uvijek bio najvažniji. Ne moram biti trener Dinama, ali ovo mi je velika satisfakcija i zahvaljujem se svima koji me podržavaju. O mogućnosti suradnje sa svojim kumom Mamićem ipak nije želio detaljnije govoriti. Bivšem izborniku Hrvatske, s kojom je osvojio broncu na SP-u 1998., problem predstavlja jednogodišnji ugovor kojeg ima s iranskim klubom.

Imao sam privilegiju da pratim utakmicu. Dinamo je u prvom poluvremenu pokazao da se može ravnopravno nositi s Lyonom. Zabili su gol i bio sam vrlo optimistički raspoložen. Zadivio me način na koji je mladi Kovačić zabio gol. Ono što je Beqiraj napravio nije uspjelo niti jednom igraču Lyona. Famozan je bio podvig Beqiraja kada se prošetao kroz dvojicu igrača, dva puta pucao, a golman obranio dva udarca unutar šesnaesterca prije nego je Kovačić pospremio odbijanac u mrežu.

Kada imaš takvog igrača kao što je Beqiraj, uz Sammira i Kovačića, trebaš ih gurati naprijed. Dinamu bi bilo dovoljno ostaviti sedam igrača iza da čuvaju od Lyonovih napada, pa Francuzi nisu ništa mogli napraviti u prvom dijelu. Tako je trebalo igrati i od početka drugog poluvremena. Lyon je imao psihološki hendikep jer su morali zabiti puno golova, i u toj situaciji bi Sammir i Beqiraj naprijed imali više prostora", objasnio je iskusni stručnjak i dodao:

Nema komentara:

Objavi komentar